10 sanningar.

1. Jag gillar alla musik stilar, lyssnar verkligen på allt!

2. Jag säger oftast saker utan att tänka, så jag säger först & tänker sen. 

3. Jag tror verkligen mycket på ödet, jag tror att allt som händer är menat att hända för att det ska leda mig till en bättre väg. 

4. Jag älskar att att höra komplimanger, det kan verkligen lysa upp en grå dag. 

5. Jag har ramlat 5 meter ifrån en balkong & fick inga frakturer alls. 

6. Jag tycker om att sminka mig men hatar att ha smink på, eller iaf puder & sånt. det känns som jag har en tung mask på mig. 

7. Jag längtar lite till vintern faktiskt..

8. Jag önskar jag kunde spela gitarr & sjunga som Adele. 

9. Jag tror ovanligt mycket på spöken, andar & sånt. det är nog därför jag är så mörkrädd också. 

10. Jag längtar tills gymnasiet, flytta härifrån & träffa nya människor. hur härligt som helst. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: