det är en vanlig dag och jaaaaag har det braaa

mys hemma hos amanda igår. :)
världens jävla väder också, mysigt när man va inne. mindre mysigt att behöva springa när det bara öser ner och blixtrar ?
iallafall, idag är det sista dagen på skolveckan, har ledigt torsdag, fredag, lördag, söndag & måndag. hur awesome?
jag måste bara påpeka det här, fyfan vad bra jag mår. det är sjukt! 


Postat av: emma

Jag lyssnar på ulrik munther och precis när jag läste "det är en vanlig dag och jag har det bra" haha då sjöng han de, lite gulligt:D

Btw, du e såå sjukt söt gumman! <3



haha jag tycker om att kommentera och jag tycker om att skriva mycket:D

2011-06-01, 16:21:01 - URL: http://forskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: